Realtyplus International,

Realtyplus, tüm gayrimenkul profesyonellerine açık uluslararası bir gayrimenkul iş platformudur. 2002 yılında İspanya’da kurulan ve dünya genelinde 19 ülkede ofisi ve yüzlerce gayrimenkul danışmanı bulunan grup, İspanya başta olmak üzere Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Arjantin, Bosna Hersek, Dominik Cumhuriyeti, Kolombiya, Kosta Rika, Küba, Ekvator, El Salvador, Honduras, Meksika, Panama, Paraguay, Portekiz, Romanya, Uruguay ve Türkiye’de faaliyet göstermektedir.
Global Web Sitesini Ziyaret Et

Realtyplus Türkiye-KKTC,

2021 Kasım ayında Türkiye ve KKTC Master Franchise’ını alarak, “Global İşbirlikçi Emlak Ağı” mottosu ile faaliyetlerine başladı.
Orta Doğu ve Türk Cumhuriyetleri’nin genişlemeden sorumlu bölge yetkilisidir.
Gayrimenkul sektöründe tecrübesi olan ya da olmayan, kendi işinin patronu olmak isteyen, vizyon sahibi girişimcilerle büyümeyi hedeflemektedir. Realtyplus’ın her türlü gayrimenkul alım satım ve kiralama işleminin yanında mülkiyet yönetimi (concierge), konsept planlama, proje ve arazi geliştirme, yatırım analizi, değerlendirme ekspertizi ve müzayede de düzenliyor. Realtyplus ayrıca, Plus Previews programı ile diplomatlar, iş adamları, ünlüler, ulusal ve uluslararası birçok V.I.P kişilere de gayrimenkul kiralama, alım satım işlemlerini en yüksek gizlilik seviyesinde gerçekleştirmektedir

Misyon,Vizyon ve Felsefe;

Manifesto

AKILLI ve KATMA DEĞERLİ GLOBAL EMLAK HİZMETLERİ

Şirketimizin ana faaliyet konusu; Franchising sistemiyle, Modern Gayrimenkul Danışmanlığı hizmeti vermektir. Bağlı bulunduğumuz sektörü temsil ederken; güvenli, kaliteli, istikrarlı, şeffaf ve etik değerlerden asla ödün vermeden hizmet vereceğimize söz veriyoruz.

Şirketimizi kurumsal yönetim ilkelerine bağlı kalarak, yöneteceğimize dair güvencemizi iş ortaklarımızla yapacağımız sözleşmelerin bir maddesi olarak kayıt altına almaktan onur duyuyoruz.

Benimsediğimiz yönetim modelimiz: “Katılımcı, Demokratik, Akıllı ve Modern Yönetim Modeli”dir. Bu amaçla imzalayacağımız her 20 franchising sözleşmesi için 1 iş ortağımızı, dönüşümlü olarak, Şirket Yönetim Kurulumuza karar verici üye olarak atıyoruz.

İş ahlâkından anladığımız; tüm çalışanların aynı hassasiyet ve titizlikle işlerini mer’i mevzuata uygun, doğru ve katma değerli hizmet verme gayretinde olmalarıdır. Bu gayret, tüm çalışanlarımızın ortak niteliğidir.

Kuruluşumuzdan itibaren, ana sözleşmemizdeki faaliyet konuları ve iş ortaklarımızın faydasına olanlar dışında, şirketin gelirlerini kullanarak başkaca bir sektör ve alanda yatırım yapmayacağımızı taahhüt ederiz.

Şirketimizin sunduğu ve uygulanmasını istediği bütün akademik eğitimleri tamamlayıp, kanun ve yönetmeliklerin gerektirdiği belgeleri edinip, gerekli tanıtım, reklam, pazarlama, CRM, dijital, endeks, vs çalışmaları uygulayıp, niteliklerine uygun ofis ve ekip teşkil etmek suretiyle, istihdam ettiği halde hiçbir gelir elde edemeyen iş ortaklarımızın yukarıda belirtilen şartları yerine getirdiğini belgelerle kanıtlamaları durumunda, sözleşmelerini tek taraflı feshetme ve ödedikleri giriş bedelini iade alma hakları bulunmaktadır.

Günümüz şartlarına uygun akıllı projeler üreterek, iş ortaklarımızın beklentilerinin ötesinde işlere imza atmak  kurumsal kimliğimizin değişmez bir ilkesidir.

Türk emlak sektörünün milli değerlerine sahip çıkarak, çalışmalarımızı Global Emlak Piyasaları ile doğrudan işbirliği halinde bulunarak, buradan iş ortaklarımızın maksimum fayda sağlamalarını hedeflemekteyiz.

Şeffaflık, sınırsız ve etkili iletişimi, müşteri ilişkilerimizin vazgeçilmez bir şartı olarak görüyor ve bunun gereklerini her koşulda yerine getireceğimize söz veriyoruz.

Şirketimizin her bir üyesi, ilk 9 maddede yer alan ilkelere bağlı olarak hareket edeceklerine dair söz vererek aramıza katılıp, iş ortaklarımıza akıllı ve etkin hizmet verdikleri sürece, bu söze sahip çıkmaları durumunda birlikte yola devam edebileceklerinin bilincindedirler.